tjorvenpaaventyr.blogg.se

Alexandra heter jag, kallas även Tjorven. Min blogg handlar om att våga i livet, våga göra förändringar. Men även hur vardagen kan vara både upp och ner! Följ mig och mitt nya liv i husvagn. Från storstadspingla till husvagnsflicka i GBG. Kram!

Polis raceade på gatan!

Publicerad 2013-07-24 09:33:00 i Allmänt,

Godmorgon!
 

Sitter antagligen i bilen nu, detta är tidsinställt. Skriver när jag sitter på båten mot Svartsö.
 
Låg och funderade lite. Läste i tidningen om att en polis hade ställt upp på ett streetrace, han skulle dit och sätta dit dom, som jag förstått det men valde istället att delta i loppet. De som har tagit bilderna på polisen måste antagligen varit där för att se det, eller hur?
 
Hur smart är man om man delar den bilden och sprider detta rykte? Om det nu är så att man vill att dessa lopp skall fortlöpa så ska man väl buga, bocka och tacka polisen för sin liberala hantering av ärendet? Konsekvernerna av detta blir ju att polisen åker dit för det och fler kontroller kommer att ske kring loppen. 
 
För min del spelar det absolut ingen roll, kan faktiskt inte bry mig mindre än om just gatulopp. Men tycker att de som har intresse för detta har skjutit sig själva i foten litegrann.
 
Ny dag, nya möjligheter mina vänner. 
 
Idag får jag mysa med hur mycket människor som helst som jag bryr mig om!:)
 
Skeppåhoj hörs på sjön!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjorvenpaaventyr!

Alexandra heter jag 23 år gammal.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela