tjorvenpaaventyr.blogg.se

Alexandra heter jag, kallas även Tjorven. Min blogg handlar om att våga i livet, våga göra förändringar. Men även hur vardagen kan vara både upp och ner! Följ mig och mitt nya liv i husvagn. Från storstadspingla till husvagnsflicka i GBG. Kram!

Mysig kväll.

Publicerad 2013-07-29 12:33:25 i Allmänt,

Vissa kvällar blir sådär sjukt otippade. Var ute och käkade med gänget från campingen. Sedan mötte jag upp Jeppe, en vän från Stockholm, som skulle handla bil i Gbg. Innan köpet av bil följde han och hans vän med till campingen för att se hur vi bodde samt att bli råspöade i minigolf!;)

Maten var god igår, sällskapet var grymt och vädret var bra, en mer lyckad kväll helt enkelt.

Idag börjar min kärlek klockan 21.00, undra vad vi ska hitta på:)

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjorvenpaaventyr!

Alexandra heter jag 23 år gammal.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela