tjorvenpaaventyr.blogg.se

Alexandra heter jag, kallas även Tjorven. Min blogg handlar om att våga i livet, våga göra förändringar. Men även hur vardagen kan vara både upp och ner! Följ mig och mitt nya liv i husvagn. Från storstadspingla till husvagnsflicka i GBG. Kram!

Kräftskiva!

Publicerad 2013-07-31 21:19:00 i Allmänt,

Igår hade jag och hjärtat en liten kräftskiva. Minus nubben och minus alkoholen överlag då han jobbar. Okej, kräftskiva är nog att ta i. Hur som, vi åt kräftor och fysatan så gott det är. Skaldjur kan ju vara bland det godaste som finns. 
 
Vi har tv i vagnen nu. Perfekt på kvällskvisten när man är lite trött. 
Nu håller vi tummarna för fint väder så jag kan bada lite igen. Tänkte hur som trotsa vädret och fiska lite imorgon. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2013-07-31 22:06:43

Hoppas du får napp :)) Ja - skaldjur är gott !! Jäklar vad god krabban var i Indien!! Och ostronen:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjorvenpaaventyr!

Alexandra heter jag 23 år gammal.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela