tjorvenpaaventyr.blogg.se

Alexandra heter jag, kallas även Tjorven. Min blogg handlar om att våga i livet, våga göra förändringar. Men även hur vardagen kan vara både upp och ner! Följ mig och mitt nya liv i husvagn. Från storstadspingla till husvagnsflicka i GBG. Kram!

Hoppsan-Kerstin!

Publicerad 2013-07-28 11:07:00 i Allmänt,

Japp, så heter vår kanin. Söt som ingen annan kanin:)
 
Ska dra och fixa lite nya grejer till hennes bur samt försöka få tag i en "kylplatta" som man skall kunna lägga under höet på något vis, så att hon kan kyla ner sig om hon vill. Just nu har vi en fläkt utanför buren som hon kan gå till men kaniner skall inte stå i blåst. 
 
Sedan drar jag och handlar lite mat. Dags att börja laga igen nu, grillad fisk kanske. Det vore gott. 
 
Var förresten förbi i lägenheten i Örebro igår, ville absolut inte stanna där, längtade mycket mer till vagnen, eller snarare Dennis kanske.. 
 
Påvägen upp till Sthlm hade jag ju två med mig från skjutsgruppen.se och nu till Gbg hade jag en med mig. Jävla bra hemsida, kul att kunna hjälpa till samt roligt med sällskap. 
 
Hörs senare innan jag drar ut och käkar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjorvenpaaventyr!

Alexandra heter jag 23 år gammal.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela