tjorvenpaaventyr.blogg.se

Alexandra heter jag, kallas även Tjorven. Min blogg handlar om att våga i livet, våga göra förändringar. Men även hur vardagen kan vara både upp och ner! Följ mig och mitt nya liv i husvagn. Från storstadspingla till husvagnsflicka i GBG. Kram!

Bokmalare.

Publicerad 2013-07-29 22:05:26 i Allmänt,

Brukar inte läsa böcker, men för ett tag sedan läste jag boken "jag är med i bandet" och fastnade verkligen. I Stockholm fick jag en bok av min mormor som heter "illdåd" handlar om en 21-årig tjej som blir våldtagen. Man får följa rättsprocessen och det är så att man får gåshud men Gud så bra den är. Finner ett lugn när jag läser, förr var det endast stressigt och jag förstod inte alls charmen. Men nu är det tvärtom. Härlig känsla!

Ligger och kollar på Bond på TV4 samtidigt som jag växlar med boken. Oh, vad jag har det bra. Imorgon ska jag städa lite i vagnen. Handla lite. I husvagn har man väldigt liten kyl och en obefintlig frys så handla mat får man göra var och varannan dag. När golvet är klart i förtältet vill jag ha en byrå där ute, där man kan ha kläder och en låda som kan vara avlastningslåda. Så man blir av med lite skit.

Hörs imorgon!
Love
Tjorven

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjorvenpaaventyr!

Alexandra heter jag 23 år gammal.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela