tjorvenpaaventyr.blogg.se

Alexandra heter jag, kallas även Tjorven. Min blogg handlar om att våga i livet, våga göra förändringar. Men även hur vardagen kan vara både upp och ner! Följ mig och mitt nya liv i husvagn. Från storstadspingla till husvagnsflicka i GBG. Kram!

Stjärnfall och kärlek.

Publicerad 2013-08-13 00:29:29 i Allmänt,

Min Dennis jobbar natt. En vecka till sen hoppas vi på en veckas semester. Då åker vi till vår stuga i Nääs. Älskar stugan, allt med stugan. Vi har en lägenhet i Örebro vi måste ta itu med också. Vi funderar på att anlita en firma som både packar ner saker i kartonger, bär ner i flyttbil samt lastat ut u förråd vi ska hyra.
Undra vad det kan kosta?

Dennis hade för lite tid för att åka och handla mackor så jag åkte till Ica och sedan till honom för att lämna det. Väl där regnade det så han kunde inte starta på en gång. Jag stod lutat emot honom och vi kollade på stjärnfall. Hela jag blev varm. Jag älskar min korv. Löjligt mycket. Pusselbit, han gör mig hel. Känner mig lyckligt lottad.

Gjorde rent åt våra små kaniner, kramade och gosade med dom. Nästa vecka får de nog på kaninpensionat när vi ska iväg.

Skriver mer imorgon.
Nu ska jag slockna i sängen till boken "två soldater". Folk tycker den är riktigt bra. Jag tycker den är sömnmedel. Men ska försöka sätta mig in i den!
Godnatt
Tjorven

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjorvenpaaventyr!

Alexandra heter jag 23 år gammal.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela