tjorvenpaaventyr.blogg.se

Alexandra heter jag, kallas även Tjorven. Min blogg handlar om att våga i livet, våga göra förändringar. Men även hur vardagen kan vara både upp och ner! Följ mig och mitt nya liv i husvagn. Från storstadspingla till husvagnsflicka i GBG. Kram!

Morron!!

Publicerad 2013-08-03 10:27:00 i Allmänt,

Hej alla glada. Eller ja, ni som läser.. Typ mamma, pappa, syster, kanske någon kompis, kanske svärisarna, Korven.. Låtsas att hela världen läser, känns mer spännande då.. Så Hej världen!!
 
Ska iväg och handla något att ha på mig ikväll. Min kompis fyller nämligen 27 och har en stor fest. Det är ett gäng på säkert 60 pers som kommer att äta middag och vid 00.00 öppnar det för allmänheten. Blir skoj.
 
Men som sagt har väldigt lite kläder i vagnen. Och nu när jag ligger här börjar jag tänka på mina chinos. Älskar ju dom. Hade helt glömt bort dom faktiskt. Aja, får väl köpa nya eller åka till Örebro och söka bland mina kläder. 
 
Hatar att handla, vet inte varför men något i mig tycker det är fantastiskt tråkigt. Men sanningen är också att jag på ca 5 år inte har haft så mycket pengar. Att hela tiden gå och kolla efter röda prislappar istället för på vad man egentligen tycker är snyggt är kanske inte så roligt. Nu har vi det gott ställt, eller kommer iaf få det gott ställt från och med augusti-lönen, så kan jag kanske unna mig snygga kläder istället för billiga, förhoppningsvis båda. 
 
Får se vad jag kommer hem med för grejer. Har dessutom bara ett par gula skor här så får försöka hitta något som kan matcha till det.
 
Här kommer en bild på mig och födelsedagsbarnet!
Grattis kompis!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjorvenpaaventyr!

Alexandra heter jag 23 år gammal.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela