tjorvenpaaventyr.blogg.se

Alexandra heter jag, kallas även Tjorven. Min blogg handlar om att våga i livet, våga göra förändringar. Men även hur vardagen kan vara både upp och ner! Följ mig och mitt nya liv i husvagn. Från storstadspingla till husvagnsflicka i GBG. Kram!

Jobb!

Publicerad 2013-08-14 17:02:27 i Allmänt,

Min korv fick larm och behövde åka in snabbt till jobbet. Jag har inget för mig så jag åkte med.

Han jobbar på järnvägen, lagar osv. Även som tillsyningsman. Då ansvarar man för gubbarna på rälsen. Tågvarnar osv.

Igår var jag i stan med min vän Malin. Vi tog några öl och snackade skit. Några från hennes jobb var med också. Det var trevligt. Jag skulle inte vilja jobba inom restaurang-branschen. Det är verkligen inte min grej. Sena kvällar, höga ljud och konstant fulla människor omkring sig. Ne, tur att alla är olika och att det finns så mycket olika yrken. Alla människor behövs!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjorvenpaaventyr!

Alexandra heter jag 23 år gammal.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela