tjorvenpaaventyr.blogg.se

Alexandra heter jag, kallas även Tjorven. Min blogg handlar om att våga i livet, våga göra förändringar. Men även hur vardagen kan vara både upp och ner! Följ mig och mitt nya liv i husvagn. Från storstadspingla till husvagnsflicka i GBG. Kram!

Antagning.

Publicerad 2013-08-06 13:46:07 i Allmänt,

Jag skulle ju egentligen ha studerat på Örebro universitet. Men med tanke Dennis jobb osv är det inte hållbart just nu. 
 
Hur som helst fick jag gå ut i sista sekund och göra sena anmälningar. Som det ser ut nu kommer jag att studera Handikappsvetenskap A, där man hittar metoder för att inkludera alla i samhället. Känns intressant men inte exakt vad jag vill syssla med. Dock är alla dessa kurser bra för mina framtida planer och yrken. Ju bredare jag är desto fler dörrar öppnas. 
 
Imorse regnade det lite men nu skiner solen. Måste säga att jag tycker att det är lite höstigt i vinden. Lite kyligare än det har varit och blåsten är lite aggresivare. 
 
Dags att äta lite, skulle behöva städa i vagnen lite. Får bli sen, nu vill jag bara njuta av solen, fixa med lite papper, mysa med mina kaniner och bara vara. Första gången på hur länge som helst där jag bara kan vara. Inga måsten, vilket i längden kan bli tråkigt men nu, fram tills eventuella jobb, skola osv tänker jag fortsätta att bara vara. 
 
Soliga, stormiga hälsningar från Tjorven. 
 
Tänkte be Dennis göra ett inlägg här senare, vad är en Tjorv?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjorvenpaaventyr!

Alexandra heter jag 23 år gammal.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela