tjorvenpaaventyr.blogg.se

Alexandra heter jag, kallas även Tjorven. Min blogg handlar om att våga i livet, våga göra förändringar. Men även hur vardagen kan vara både upp och ner! Följ mig och mitt nya liv i husvagn. Från storstadspingla till husvagnsflicka i GBG. Kram!

6 augusti

Publicerad 2013-08-06 08:28:00 i Allmänt,

Hoppas att ni som läste gårdagens inlägg, som har 5 kronor över på kontot, gick in och skänkte de 5 kronorna till barncancerfonden. En kan inte göra allt men tillsammans kan vi förändra.
 
Tisdag idag. Idag får vi reda på det slutgiltiga antagningsbeskedet. När jag fått mitt slutgiltiga går jag ut med vad jag kommer att studera (på distans blir det ju hur som helst). Har även ett VÄLDIGT intressant jobb runt knuten som jag förhoppningsvis idag också får ett samtal/mail kring. Skulle jag börja på det jobbet som jag verkligen hoppas, så kommer jag nog att vänta med studierna. Då detta yrke är väldigt nära, om inte på pricken, det jag verkligen vill, har velat göra sedan jag var liten. 
 
Mer info kring allt när det är mer spikat. Jag kan även säga att jag har ett litet sidoprojekt som jag arbetar på. Just nu står det lite still då jag skickat mail till folk som jag behöver runt omkring mig för att kunna slutföra detta projektet. Men detta är, precis som allt jag gör, ett projekt gällande människor. 
 
Hörs om ett tag när jag har antagningsbeskedet klaart!
 
Världens bästa pålägg <3<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjorvenpaaventyr!

Alexandra heter jag 23 år gammal.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela